2011. április 13., szerda

Kisvak, nagyvak

Azt mondta, hogy írjak róla. Bocsánat, ez sem gasztro lesz. Persze pasiból van és úgy gondolja, hogy nélküle szegényebb lenne a blogom, meg talán valami erőfitogtatás Andrással szemben.

Hát legyen. Ő kérte. Skorpió a drága, én meg a behódoló Kosnő, aztán meglátjuk ki eszi meg a másikat reggelire.

Négy éve ismerem. Decemberig nem is gondoltam rá, mint férfira. Pedig ízig-vérig az. Utána három hónapig kerültem, aztán elbotlottam születésnapi bulim éjszakáján.

Egyet tudok: Szeretnék vele egyszer pókerezni, ha mellettem ül, ő lesz a nagyvak.

Neki kell a dupláját megadnia annak, amit én vakon felteszek...

... és minimum; a mindenem adom.


PS: A kép Katica barátnőmé, nem kértem el tőle még, de szerintem beleegyezik, hogy bemutassam, hogy kb. mit érezhettem azon az éjszakán. :):):)

9 megjegyzés:

Gábor írta...

Szerintem ez szerelem, ha ezt így meg merted írni, téged ismerve.

Fehérnyúl írta...

Gábor, maradjunk a pókernél. Én most csak limpelek. :):):)

(Ő érteni fogja.)

Blue írta...

A póker szerencsejáték :)

Fehérnyúl írta...

Blue drágám, ezzel nem értek egyet. Mármint, ha face to face játszák.

OK néha bedobhatjuk a dekoltázsunkat, mint te a metróban a jegyellenőrnél. :):):))

Egyébként tegnap igaza volt, csak gyöngyösösen átsiklottam a megjegyzésén, ha úgy ülünk, ahogy eredetileg írtam, akkor ő a Small Blind. :):):)

Kataklizma írta...

Én pókerezni nem tudok, de az nem valami felemelő ha elüt egy mikrobusz :D
Egy biztos a sofőr vak volt :)))

Fehérnyúl írta...

Húúúú Katicám, de korai vagy. :):):) Csak nem ökörvágás lesz? Készül már a rétcsattogósi asszonykórus a fogadásunkra?

Rájöttem, hogy a kép mélyen szimbolikus, ezért kértem kölcsön tőled. A legelő is mást jelent. :):):)

Blue írta...

Na várjál!! Akkoriban még nem volt Katicánknak jogosítványa ! :)

Fehérnyúl írta...

Drága Blue, én is csak egy békés erdőmérnök vagyok. Bambikra és mezei poszátákra képeztek ki. A diploma munkámban nem szerepeltek veszélyes nagy vadak. :):):)

Kataklizma írta...

Erről mindenképpen kérek egy köremailt a következő tárggyal: "Hogy Katica is megértse." :)