2011. július 16., szombat

Hogyan ne menjünk férjhez...

- Mire vonatkozott, hogy nem válaszoltál a kérdésére?
- Arra, hogy miért nem mentem férjhez.
- És miért nem?
- Reggel felkeltünk, megkérte a kezem,  elmondta, hogy templomi esküvője még nem volt és előkeresi  a keresztlevelét és összeházasodunk. Már láttam magamat Zebegényben az oltár előtt... Azóta nem találkoztunk. Végül is ez egy nem szokványos történet. Rosszabb lett volna, ha csak cigiért ugrik le és utána tűnik el véglegesen.

PS: Azért reggel még kapok kávét? A többit meg úgy is tudod...  Köszönöm, hogy vagy nekem. (Amoha ellenőrző kérdésére a válasz: Igen, erősebb vagy...)

8 megjegyzés:

Blue írta...

Lehet, hogy még mindig a keresztlevelét keresi. Nem? :)

Fehérnyúl írta...

Jajj, te még nem is tudod. Amoha annyira beleélte magát az esküvőbe, - miután elolvasta a blogot, - hogy szombaton lebontotta Ezüstnyúllal a templomkertet, de majd kiblogolom.

Blue írta...

Ezt nem is értem... miért bontott? Nagyobb helyet akart a násznépnek? :)

Kataklizma írta...

Nade akkor most vigyek esküvőn pucsítós ruhát Zebegénybe vagy se? :)

Fehérnyúl írta...

Blue, nem tudom, de sikerült úgy lehúzódnia elmondása szerint, hogy a kocsi végét felvirágoztatta és kb. egy méteres diófaágat húzott maga után 10 méteren keresztül. (Ne kérdezzed, hogy csinálta. Egy percre hagytam magára a Mókus előtt és csak annyit kértem, hogy álljon át Zsuzskáék boltjához.)

Katicám, mint tudjuk csodák nincsenek, habár Zebegényben bármi megtörténhet. :):):)

Blue írta...

Nagyon jó a zene... szöveg! :)

Fehérnyúl írta...

Ismét elbasztam. Nem kicsit, nagyon, talán véglegesen.

Megbuktam, mint nő, mint társ...

Annyira sajnálom, de félek már túl késő.

Fehérnyúl írta...

Összefoglalva a bizonyítványom: NyúlSzar